2015. április 12., vasárnap

Várható Design csere, Mégtöbb változás


HALI! Ugyvan, minek hoztam bejegyzést ha Vasárnap van? Azért mert most unatkozom, és ezt úgyis megakartam osztani veletek, és értitek. Nekünk most 1 hét vakáció van, szóval most még jolóbb lettem. És várható az új design is. Azért lesz ilyen hamar design csere mert ez a design szerintem egy kicsit télies. Szóval értitek kék, és a kék az olyan télies. (változatos szóhasználat) Szóval lesz új design ami remélhetőleg jövő héten fent lesz, és minnél színesebbre szeretném majd csinálni! 
A másik dolog, az hogy a rendszer megint változik (meglepő). Remélhetőleg ez már így fog maradni :) 

Hétfő: Ajánló
Kedd: Grafika/Történet
Szerda: Ajánló
Csütörtök: Grafika
Péntek: Grafika/Segitségek
Szombat: Történet
Vasárnap: -

Szóval. Ez eddig így nézett ki, és mostantól így fog kinézni:

Hétfő: Történet
Kedd: Grafika
Szerda: Ajánló
Csütörtök: Grafika
Péntek: Grafika/Segitségek
Szombat: Történet
Vasárnap: Heti összegzés

Itt annyi változott hogy egy Ajánló kiesett és jött még egy Heti összegzés Vasárnapra. Az ajánló azért esett ki mert úgy gondoltam minek annyi ajánló chh.. A Heti Összegzésben pedig az lesz, hogy mi történt a bloggal az adott hétben. Lehetséges hogy nem csak a bloggal kapcsolatban fogok írni, hanem arról is írok majd hogy az én hetem hogyan telt meg ilyenek. Nagyjából elmondtam amit szerettem volna. Ennyi lettem volna mára, és készüljetek fel a következő designre :D . Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése