2015. április 26., vasárnap

Heti összegzés #2


HALI!

Itt  vagyok a második heti összegzésemmel, amiben nem csak a blogról fogok beszélni, hanem kicsit a hetemről is :D

Szóval kezdjük a bloggal:

Hétfőn, Kedden, Szerdán nem volt bejegyzés, aminek el is mondtam az okát. Vagyis Szerdán volt, de nem ajánló, ami ugye kellett volna.

Nagyon más nem történt a bloggal, 1400 oldalmegjelenítés van már, és 6 feliratkozó, köszönöm!

A hetem:

Ugye mostmár nekünk is elkezdődött a suli, és ezt követte a tanulás, a házi írás, és az idő hiány. Sajnos hamar kell felkelnem, és este pedig hamarabb fekszem le a megszokottnál, holnap is 6-kor kelek, ami Magyarországon 5 óra, de csak azért kelek 6-kor, mert ma nem tanultam, mivel meccsen voltam. :) De viszont a jövő héten, lesz egy hosszú hétvégem, és akkor tervezek egy kisebb átalakítást a blogra, majd meglátjátok mit :)

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, tudom nem hosszú, de nem is történt olyan sok minden. Következő bejegyzésemig sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése