2015. április 15., szerda

Ezek segítségedre lehetnek #1


HALI!
Itt is vagyok a mai napi ajánlómmal, amiben három oldalt fogok felsorolni amelyek segitségedre lehetnek. Remélem tetszeni fog ez a bejegyzés, és ha találok még ehhez hasonló oldalakat, akkor azokat majd megosztom veletek. Kezdjük is el:

Ezen az oldalon, jó minőségü képeket találhattok kedvenc sztárjaid vagy akár kedvenc sorozataidról. Én nagyon szeretem ezt az oldalt, mindig innen töltöm le a képeket. Itt nem kell regisztrálni sem, ezért jó. De ha kellene is, ez az oldal megérdemli.

Ezt az oldalt is szeretem, de egy hátránya van. Hogy regisztrálni kell /habár ez nem olyan nagy baj/, és a legtöbb letöltés fizetős. DE. Minden héten, azt hiszem 7 letöltést tesznek fel ingyen. De ebben a hét letöltésben találhattok: háttereket, betűtipusokat, ilyen PS alakzatokat stb. De szerintem ez az oldal is megérdemel egy regisztrálást.

Ez az oldal nagyobb segítségedre lehet az összes többinél. Ezen az oldalon színkódokat találhattok, amelyek nagy segitségedre lehetnek a design készítés, vagy akár egy fejléc elkészítésében. Én nagyon szeretem ezt az oldalt, mindig innen nézek színkódokat. Itt nem kell regisztrálni sem,  csak letöltögetni a színeket. 

Ennyi is lettem volna mára, remélem tetszett a bejegyzés. Következő posztomig sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése