2016. szeptember 15., csütörtök

My Roanoke Nightmare

 Hali.
 A mostani bejegyzésben egy kicsit különlegesebb, másabb dologgal jöttem, amit úgy hívnak hogy Sony Vegas. AMÚGY MEG SZEPTEMBER 15. ÉS AMERICAN HORROR STORY, AMIT LÁTTAM, ÉS MENJETEK, TÖLTSÉTEK, LÁJKOLJÁTOK, OSSZÁTOK, MERT CSAK. Na szóval, ma megnéztem az AHS legújabb évadának első részét, az évad neve pedig a My Roanoken Nightmare lett. Imádom a legendákat, főleg ezeket az eltűnéses dolgokat, és imádom az AHS-t is, szóval amikor megtudtam hogy a témája a Roanoke legenda lesz, nagyon örültem! A napokban elkezdtem a Sony Vegas-szal ügyködni, és kisebb nagyobb sikerrel, de sikerült összehozni egy trailer féleséget, egy kitalált történethez, amit ha lesz időm majd meg is írok. Persze még rengeteget kell fejlődnöm ez ügyben, de úgy gondolom, hogy bármi lehetséges és egy hete még azt hittem, hogy még ilyet sem fogok tudni csinálni, és mégis sikerült. Ha tetszett a videó iratkozzatok fel a csatornára, valamint a lájkoknak is örülnék! További szép estét!

LINK A VIDEÓHOZ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése