2016. szeptember 5., hétfő

3 év

 Cs. (omfg, ez mi már, ha nem flegma?)
 Ebben a bejegyzésben sajnos nem hoztam semmi használhatót, csak annyit, hogy azt hiszem ha nem is biztosan, de körülbelül három évvel ezelőtt, ilyentájt kezdtem el szerkeszteni.
 A kezdetek kezdetén, anno régen, még PS CS3-mal kezdtem bele ebbe a szerkesztős cuccba. Igazából már nem is tudom hogyan, és miért gondoltam azt, hogy én ezt akarom csinálni. Aztán megtaláltam ezeket a híres portálépítős oldalakat, mint például a Linda Design, vagy a CU. Aztán, amikor már ott tartottam, hogy tudok annyit, ami egy "fejlécre" elég, regisztráltam az Ucoz oldalára, és hogy miért pont Ucozra? Mert akkoriban a CU-n voltak ilyen "ucozos" tippek és segítségek, de végül nekem az nagyon magas volt, 12 éves fejjel.
 Voltak időszakok, amikor egyszerűen nem volt kedvem leülni, és egy "fejlécet" elkészíteni, igen, azért teszem a fejléc szót idézőjelekbe, mert akkoriban még nagyon nyomi voltam. (Vannak még olyanok, akik szerint még mindig az vagyok, és lehet igazuk is van).
 Aztán jött a Szentlélek, és rátaláltam a blogspotra. Ez talán két éve volt, amikor is, Anime Blog Design néven elindítottam a design blogomat. Még előre leszögezném, hogy NEM ez a blog volt az, hiába ugyanaz a két név. Végül, valamilyen oknál fogva, abbahagytam, és körülbelül fél évig nem is tértem vissza. Sajnos a régebbi munkáim már nincsenek meg, de nem is baj, mert ocsmányak voltak. Viszont, vannak fejlécek, amelyeket egy éve készítettem, mutatok is egy példát:


 Khm... mondjuk ki, szar lett. Annyira béna voltam, hogy egy rendes felirat helyett, a karakter nevét írtam oda, és azt is rondán. De mindenki így kezdte, és ilyenkor jó visszanézni a régi munkákat, aztán összehasonlítani az újakkal, és rájönni arra, hogy volt értelme folytatni, és gyakorolni.


 Ez azért, már kicsikét másabb, nem igaz? Szebbek a színek, a felirat, és a minőség. Nem mondom, hogy tökéletes, viszont ha megnézzük a Taylor Swiftest, akkor némi különbség van a két fejléc között. Szóval ezzel a bejegyzéssel igazából csak arra szeretném buzdítani a kezdő szerkesztőket, hogy ne adják fel, még akkor sem, ha valaki leszólja a munkáit. Addig amíg szeretsz szerkeszteni, és van kedved hozzá, csak csináld, és ne hallgass másokra. Nem szabad csak azért abbahagyni, mert valamelyik idióta leszólta, aki még annyit sem ért az ilyen dolgokhoz, mint én a repüléshez. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése