2016. március 3., csütörtök

Egy fejléc elkészítésének lépései

 Helló.
 Ma egy kis segítséggel érkeztem, amelyben megmutatom hogy én hogyan szoktam fejléceket gyártani. Ez a fejléc, egy nagyon kis egyszerű, ugyanakkor szerintem igényes kinézettel rendelkező fejléc. Lássunk is neki!

Első lépésben nyissunk meg egy nekünk tetsző szélességgel és hosszúsággal rendelkező lapot. Általában ez 900x600 , vagy 800x600 fejlécek esetén.

Második lépésben, válasszunk egy nekünk tetsző texturát, én ezt a zöldes-sárgát választottam:


Harmadik lépésben, keressünk képeket, és azokat rakjuk rá a fejlécre, viszont érdemes elmosni azok széleit:


Negyedik lépésben jöhet a modell, én Iggy Azalea-t választottam:


+ Segítség: biztos vagyok benne, hogy sok fejlécen láttatok már olyant, hogy a modell hátánál van egy fehér háttér. Ezt nagyon könnyen meg lehet oldani, két módszert ismerek, de most csak egyet mutatok be, ami szerintem az egyszerűbb. Kattintsunk rá a modellre kétszer, és utána pedig válasszuk a "Vetett árnyék" opciót, és ott használjuk ezeket a beállításokat. 


 Ötödik lépésben pedig jöhet egy-két díszítés, mint láthatjátopk azokat a kis fura alakzatokat. Ezek textúrák "Világosítás" módba téve.


Hatodik lépésben még több díszítés. Itt már nem csak fekete-fehér textúrákat használtam hanem mint látjátok van kék is. Ezek is ugyanúgy világosításban vannak.


Hetedik és egyben utolsó lépés pedig a nekünk tetsző színezés kiválasztása és felirat ráírása. Én kétféle színezést is megkedveltem, ezért mind a kettővel elkészítettem a fejlécet.



Remélem hasznotokra vált!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése