2015. június 6., szombat

In Trouble

Helló.
Elérkezett újra hogy gép elé üljek, és egy bejegyzést írjak nektek, gondolom észrevettétek hogy az oldalra felkerült a harmadik design, ami szerintem mindkettő közül a legjobban sikerült. Nekem nagyon tetszik a színvilága a fejlécnek ez a zöldes-piros. Remélem nem vagyok ezzel egyedül, és nektek is tetszik, mivel sokat dolgoztam vele. Láthatjátok más a "stílusa" a fejlécnek, ez ennek a hétnek köszönhető, jöhettek olyan dolgokkal hogy "egy hét alatt nem lehet fejlődni" stb. De szerintem lehet, legalábbis nekem sikerült, és érzem a fejlődést, és szerintem látszik is. Tehát ezzel a bejegyzés ennyi lett volna, ezennel  véget vetek a "zárásnak" és újra megnyitom a blogot. A következő bejegyzésemig sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése