2015. június 22., hétfő

Hogyan készíts gif.-ből avi.-t

Helló.
Tudom, nagyon rég voltam már megint, de mivel már úgy július közepén el szeretném kezdeni a történetes blogomat, ezért kerestem oda karaktereket, sablonokat, zenéket és giffeket, mivel trailert is szeretnék neki. De ugyebár, GIF.-et nem lehet betölteni az újabb Windows Movie Makerbe, vagyis lehet de nem mozog. Letöltöttem egy csomó konvertáló programot, amire azt írták hogy át tudja konvertálni a GIF.-et AVI.-ba, hát egy ló.... tudja. Sőt még vírusosak is, úgyhogy nem ajánlom hogy letöltsétek őket, viszont most találtam egy ingyenes online oldalt, amely GIF.-ből AVI.-t csinál, pár másodperc alatt, ez egy nagyon hasznos oldal szerintem, a trailer készítőknek nagy segítség lehet. Na de nézzük is, hogyan működik:

1. Először is írjátok be az URL sávba azt hogy, CloudConvert.com:


2. Második lépésben, kattintsunk a "Select files" fülre, ha nem mentettük le a giffet az sem baj, mivel ez az oldal, ha rámegyünk a Select Files fül mellett lévő kis nyílra, akkor lehetővé teszi hogy akár URL címből is konvertáljunk:


3. Ha ráklikkeltünk a fülre, bedob egy ablakot, amelybe be kell helyeznünk a giffünket:


4. Én a 3-as számú giffet jelöltem ki, aztán rámentem a "Megnyitás" fülre, utána pedig a Start Conversion-ra kattintsunk

5. Már csak le kell töltsük a videót, mivel ez már egy videó mert AVI.-ban van. Remélem segitségetekre volt ez a kis "útmutató" és remélem mindent jól magyaráztam el. Ennyi lettem volna mára, következő bejegyzésemig sziasztok.

Csak hogy lássátok, tényleg működik:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése