2016. április 8., péntek

Utólag is...

 Sziasztok.
 Először is, sajnálom hogy az oldal születésnapjára nem tudtam hozni semmit, de a gépem egyszerűen használhatatlan volt, már még a Photoshop sem ment olyan jól. Ezért a szüleimmel már régebben tárgyaltunk "jó lenne már új gépet venni" című témáról, és még most sem hiszem el hogy megkaptam! Igazából, egy laptopot kaptam, amire már le is töltöttem a PS-t, de más texturákat és ilyen dolgokat még nem. Ezért ez a szülinapi csomag még csúszik egy kicsit, mert semmi nincs még a gépemen, de a jövőhétre igyekszem elkészíteni!
 De milyen is volt az ABD első éve?
 A kezdetekben még nagyon bennem volt az, hogy milyen jó is hogy én is rendelkezem egy design bloggal, viszont ez a lelkesedés nyár elejére eléggé eltűnt, olyannyira hogy egy szünetet is be kellett iktatnom. Aztán visszatértem, újult erővel, és elkezdtem megint blogolni. Jöttek a bejegyzések, de aztán hoppá, még egy szünet, amelynek a bejegyzésében azt írtam, hogy a blogot végleg bezárom. Azt hiszem, egy hónapig tartott az a szünet, amikor is abbahagytam a blogolást, és elkezdtem munkákat feltöltögetni a devianART-ra. De nagy szerencsétlenségetekre újra visszatértem! :)
 Január közepén indulhatott újra a blog, és több szünetet nem szeretnék közölni veletek már :) .
 De nézzünk egy kis statisztikát:


  • A blog 2015. április óta működik
  • Ebben az évben majdnem sikerült elcsípnünk a 10.000 oldalmegjelenítést.
  • A blognak jelenleg 25 feliratkozója van, amit nagyon szépen köszönök!
  • Az oldal legtöbb oldalmegjelenítéssel rendelkező bejegyzése EZ.
 Ennyi lett volna, ez a kis bejegyzés, a csomagot pedig jövőhétre remélem eltudom készíteni! Következő bejegyzésemig, sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése