2016. február 7., vasárnap

Honnan szerezz jó minőségű grafikai cuccokat #2

 Tsöwi.
 Mivel az elmúlt napokban/hetekben sok időt fordítottam a szerkesztésre, rengeteg olyan oldalt találtam DeviantArton akik szuper textúrákat, PNG képeket készítenek. Ezért úgy gondoltam, hogy megcsinálom a "Honnan szerezz jó minőségű grafikai cuccokat" második részét, és ha majd még a közeljövőben találok ilyen oldalakat, megosztom veletek őket.

- ExoticPngs -  OMÁJDZSISZÖSZ! Most komolyan, kinek van kedve PNG képeket vagdosni, ha megtalálta ezt az oldalt? Szerintem senkinek! Ez az oldal PNG képek gyártásával foglalkozik, és nagyon jó minőségben! Sok sztárról, bandáról, modellekről készít PNG képet a szerkesztő. Hasonló oldalak: MAGIC-PNGS , AestheticPngs .

- Evey-V (Erica V.) - Itt tényleg, amire szükséged van megtalálod! De most komolyan, textúrák, PNG képek, képcsomagok, PSD színezések, sablonokat azt hiszem nem csinál, de lehet hogy valahol társszerkesztő.

- raven-orlov -  Ez is hasonló az előzőhöz, csak itt vannak PSD fejlécek is, amelyeket letölthettek.

 + Oldalak: youwakeup (Evelyn) 
                   Follow-The-Flame
                   stupid-owl (Agata)

 Ennyi lettem volna mára, remélem tetszik a bejegyzés! További szép napot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése