2015. május 15., péntek

Végeztem

HALI!

Hú ... végre! Igen, végre befejeztem a vizsgáimat, mostmár csak várnom kell az eredményre, ami remélem jó lesz, vagyis remélem örülni fogok neki, mert ha rossz eredmények lesznek, / amit igazából, kétlek / akkor nagyon "szed" leszek, és ... jah. De mivel mostmár vége ennek az időszaknak, többet tudok foglalkozni a bloggal, amin már 9 feliratkozó és több mint 2000 oldalmegjelenítés van, amit külön köszönök. Már ugye kb 1 hónapja üzemel a blog, és szerintem 1 hónap alatt ez a 9 feliratkozó, azért nekem jó eredmény, lehet valakinek kevés, de én örülök neki. A másik aminek külön örülök, hogy mostmár azért rendelések is érkeznek, szóval nagyon nagy "jampi" vagyok. /ittál?/ Jövőhéten mostmár akkor rendesen lesznek posztok, amelyek eddig is voltak, és a "rendszert" fogom követni. /Úristen, nem tudom miért írok ennyi idézőjelet, na mindegy/ Hát ennyi lettem volna, következő bejegyzésemig sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése